مشاوره پوست و زیبایی

با هم پیری را شکست میدهیم

مشاوره پوست و زیبایی

با هم پیری را شکست میدهیم

کوچک کردن سینه

رایج ترین روش های جراحی برای لیفتینگ سینه ها 

●لیفتینگ هلالی:

تکنیک ارتقاء هلال اغلب برای زنان که سینه کوچکتری دارند، استفاده می شود. این روش شامل ایجاد یک برش کوچک به نیمه اطراف نیمه بالای لبه سینه است. لیفتینگ هلالی اغلب هنگامی که یک بیمار در معرض یک روش فیلینگ سینه قرار می گیرد نیز، انجام می شود. این تکنیک باعث کم شدن زخم ها می شود.


●لیفتینگ گرد:

این روش برای سفتی خفیف تا متوسط در سینه موثر است. این روش شامل یک برش دایره ای است که در اطراف لبه آرئولار اجرا می شود و مانند لیفتینگ هلالی اغلب در عمل جراحی افزایش سایز سینه انجام می شود. این لیفتینگ همچنین می تواند در کاهش سایز آرئولار مفید باشد. زخم در اطراف لبه آرئولار قرار دارد اما در طول زمان محو می شود.


تنها در دور هاله سینه برای زنانی که درجه خفیف تا متوسط افتادگی سینه داشته باشند، مناسب است. این روش زمانی که در همراهی با قرار دادن پروتز سینه بوسیله جراح کاردان انجام شود ،می تواند با کمترین جای برش جراحی نتایج رضایت بخشی را برای فرد ایجاد نماید.


 افتادگی سینه


عمل لیفت سینه


●لیفتینگ لنگری:

سه خط برش شامل برش دور هاله و برش عمودی از هاله سینه تا چین طبیعی زیر سینه و برش افقی به موازات چین زیر سینه تشکیل شده است.این روش با بیشترین میزان برش جراحی همراه است.در زنانی کاربرد دارد که افتادگی شدید سینه و نوک آنرا دارند و نمی توان با روشهای قبلی نتایج مطلوب را بدست آورد.


این روش که قدیمی ترین آنها نیز است معمولا” برای انجام همزمان لیفت سینه با کوچک کردن آن انجام می شود، و جراح قادر به حذف مقدار قابل توجهی از پوست اضافه و کاهش بافت است ،که نتایج بسیار خوبی را به همراه دارد. ولی همواره زخمها مشهود هستند.


بهبود و شرایط شما در دوران نقاهت :

هنگامی که از اتاق جراحی بیرون می روید، سینه های شما با گاز و یک سینه بند جراحی پوشانده می شود ممکن است در محل های برش سینه های شما سوند وصل شود تا خون یا مایعات اضافی محل جراحی از بدن به بیرون برود.


تورم:


تورم بعد از عمل نیز شایع است. انتظار می رود حدود دو هفته پس از عمل، در اطراف محل برش فقط هاله ای صورتی رنگ باقی بماند.با این حال، تورم باقی مانده ممکن است برای چند ماه پس از عمل ادامه یابد ، اگر خواستید اقدام به استفاده از کمپرس سرد برای کمک به کاهش تورم نمایید، با جراح خود مشورت کنید.


کبودی:


کبودی نیز پس از مستوپکسی معمول است. به طور متوسط، حدود دو هفته طول می کشد.


درد:


بیشتربیماران بعضی از دردها و ناراحتیها را تجربه می کنند، به خصوص در دوره ای که به طور مستقیم بعد از عمل جراحی هستند. جراح؟ داروهای مسکن درد تجویز می کند تا احساس راحتی کنید، اگر چه بعد از چند روز بیشتر زنان به «تایلنول» مراجعه می کنند.


درد سینه


عوارض و خطرات عمل لیفت سینه


بی حسی:


بعضی از زنان بعد از جراحی، بی حسی در اطراف محل برش خود را تجربه می کنند ؛ در بیشتر موارد این پس از شش هفته کاهش می یابد. در موارد نادر، با توجه به آسیب عصب، بی حسی ممکن است فراتر از این دوره ادامه یابد.


تخلیه خونابه:


بعضی از بیماران جراحی شده در انتهای جراحی دچار عوارض برش جراحی می شوند ، این بیماران برای چند روز تخلیه زخم خواهند داشت تا به عملکرد نرمال حیاتی بازگردند. تخلیه اضافی خون و مایعات از سینه ها به روند بهبود کمک می کند و باعث کاهش تورم و بهبود سریع می شود. جراح شما چگونگی مراقبت از روند تخلیه را توضیح می دهد. چند روز پس از جراحی، فیلتر یا سوند را در دفتر پزشک خود برداشته و پانسمان شما احتمالا در همان زمان تغییر خواهند کرد.


بخیه ها:


جراح شما در مورد اینکه آیا - یا اگر - بخیه شما باید برداشته شود شما را مطلع خواهد کرد. برخی از بخیه ها جذب می شوند و خودشان حل می شوند. برخی دیگر باید یک یا دو هفته بعد از عمل در دفتر جراح برداشته شوند. به زودی به محض این که بتوانید، به آرامی حرکت کنید - جریان خون در بدن شما به حالت نرمال باز می گردد.


عمل زیبایی سینه


 عمل لیفت برای سینه های افتاده 


مراقبت های لازم بعد از عمل کوچک کردن سینه

برای چند هفته اول بعد از عمل باید به پشت بخوابید.

روی تخت خود بالش اضافی بگذارید تا بتوانید بدن خود را بالاتر قرار دهید.

سخت نگیرید - از استرس های غیر ضروری اجتناب کنید، مقدار زیادی خواب و تغذیه درست داشته باشید.

اجتناب از فعالیت جنسی یک تا دو هفته پس از عمل لیفتینگ سینه.

اجتناب از فشار دادن، خم شدن یا بلند کردن - نگه داشتن حتی اجسام کوچک و کم وزن.

سینه های خود را از نور خورشید دور نگه دارید، به خصوص تا زمانی که شما هنوز بهبودی کامل نیافته اید:قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند زخم را تشدید و آن را دائم، عفونی یا قرمز نگه دارد.

مراقب باشید و سوند خود را تخلیه کنید.

مهم است که برای جلوگیری از عفونت آنها را تمیز نگه دارید.

لباس جراحی/ سینه بند جراحی خود را تا زمانی که جراح توصیه می کند که برای شروع پوشیدن سینه بند معمولی دوباره (معمولا 8 هفته پس از جراحی) بی خطر است، همواره استفاده کنید.

برای فعالیت های روزمره خود از جمله دوش گرفتن، تمرین، شستن موها، بازگشت به کار و رانندگی، با پزشک خود مشورت کنید.

لیفت سینه


جراحی زیبایی سینه ها با عمل لیفت 


خطرات و عوارض جراحی لیفت سینه :

تمام اقدامات جراحی زیبایی با درجه ای از خطر همراه است. اگر تحت مراقبت یک جراح پلاستیک با تجربه با مسئولیت باشید، احتمال ریسک یا عوارض ناشی از آن به طور قابل توجهی کاهش می یابد با این وجود، تصمیم به انجام عمل جراحی پلاستیک بسیار شخصی است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا این مزایا به شما در دستیابی به اهداف کمک خواهد کرد یا خیر، اگر خطرات یا عوارض ناشی از جراحی قابل تحمل باشد ،منطقی است که اقدام کنید وگرنه خیر.


برخی از خطرات مرتبط با جراحی سینه عبارتند از:


 عوارض ناشی از بیهوشی

 خون ریزی

تورم لخته خون زیر بافت (هماتوم)

عفونت

عدم بهبود زخم

تغییرات در حساسیت سینه / نوک سینه (که ممکن است موقت یا دائمی باشد)

عدم تقارن سینه ها

ناهنجاری ها در کانتور یا شکل سینه

مرگ بافت چربی در سینه (necrosis چربی)

تجمع مایع در زیر پوست (سرووم)

 از دست دادن بالقوه یا از دست دادن جزئی نوک سینه و آرئولا

ترومبوز ورید عمقی

عوارض قلبی یا ریوی

نیاز به جراحی زیبایی مجدد


منبع: نمناک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد