مشاوره پوست و زیبایی

با هم پیری را شکست میدهیم

مشاوره پوست و زیبایی

با هم پیری را شکست میدهیم

جراحی سانترال لب چیست؟

جراحی سانترال لب چیست؟

در جراحی زیبایی صورت، طی سالهای اخیر، توجه بیشتری به فرم و زیبایی لب شده است. لب (بعد از چشم) به عنوان دومین بخشی از صورت که در ارتباطات انسانها مورد توجه قرار می گیرد، در جذابیت صورت نقش بسیار زیادی دارد. در 2 دهه اخیر، روشهایی مانند تزریق ژل لب بسیار رایج شد و طرفداران زیادی را پیدا نمود. با این حال برخی از خواسته های مراجعه کنندگان ( مانند تمایل به داشتن نتیجه دائمی، پرهیز از عوارض ژل، تغییر مدل لب (علاوه برجسته سازی)، کم شدن فاصله بینی از لب و…) با تزریق ژل برآورده نمی شود و به همین دلیل روشهای جراحی زیبایی لب نیز برای تغییر شکل لب مورد توجه قرار گرفتند.

افرادی که متقاضی جراحی لیفت لب هستند، می خواهند که تغییر دائمی در شکل و حجم لب خود داشته باشند. از یکطرف تزریق ژل در لب، به دلیل جذب ژل، نتیجه موقتی دارد و مراجعه کننده باید هر 6 تا 12 ماه یکبار برای تزریق مجدد ژل مراجعه کند و هزینه های پی در پی پرداخت نماید. از سوی دیگر مراجعه کننده هر نتیجه ای را در لب خود نمی تواند تنها با تزریق ژل بدست آورد مثلا با تزریق ژل لب نمی توان فاصله لب و بینی را تغییر داد در حالی که با جراحی لب چنین کاری قابل انجام است.

در حالی که برخی از افراد به دلیل ژنتیکی، فاصله زیاد لب و بینی دارند و همین موضوع باعث می شود دندانهای پیشین بالا، بوسیله لب پوشیده شده و دیده نشوند، ولی این وضعیت می تواند با افزایش سن نیز ایجاد گردد. در افراد مسن، لب بالا طویل تر می شود و حجم خود لب کاهش می یابد. از طرفی فاصله بینی تا لب بالا افزایش می یابد. افتادگی لب بالا و پوشیده ماندن دندانهای بالایی در زیر لب، به عنوان یکی از علائم پیری، اثر نامطلوبی را در زیبایی هر فرد ایجاد می نماید.

لب بالا در فرد جوان، علاوه بر اینکه حجم دارد و حکایت از قوی بودن عضلات آن می کند، به راحتی با استفاده از عضلات بالا برنده لب، با بالا کشیده می شود و همین موضوع منجر به کاهش فاصله بینی تا لب می شود. ولی با افزایش سن، این زیبایی رفته رفته کمتر می شود. همانطور که تمامی عضلات بدن بعد از گذشت دوران جوانی تحلیل می روند و حجمشان کم می شود. لب هم از این قائده مستثنی نمی باشد لذا حجم لب کم می شود و به دلیل ضعیف شدن عضلات بالا برنده، لب بالا آویزان می شود و روی دندانهای پیشین بالایی را می پوشاند.

لیفت لب نام عملی است که با هدف جراحی زیبایی لب توسط جراح پلاستیک برای خوش فرم کردن لب ها انجام می شود .

منبع: fineface


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد